5/5 - (1 امتیاز)

مشکل در bitlocker هارد پسوورد دار

از بین رفتن رمز

درصورتی‌که اطلاعات مهمی در هارد خود دارید، توصیه می‌شود در صورت از بین رفتن رمز هارد ، هارد را از سیستم جدا کرده و از هرگونه دستکاری اجتناب نمایید!

گاهی به دلیل ایرادهای نرم افزاری، خرابی در اطلاعات، حملات ویروسی، قطع ناگهانی و یا ایراد های مختلف در هارد، ممکن است شما رمز صحیح را وارد نمایید اما هارد باز نشود یا باز شود اما اطلاعات را بالا نیاورد. در این صورت هیچگونه اقدامی انجام نداده و برای بازیابی اطلاعات هارد رمزدار خود به مراکز مربوطه مراجعه کنید.

تماس با کارشناسان کلینیک هارد

بازیابی اطلاعات هارد رمزدار

رمزگذاری هارد درایو فناوری است که داده های ذخیره شده روی هارد دیسک را با استفاده از یک الگوریتم یا رمز خاص برای تبدیل یک دیسک فیزیکی یا حجم منطقی به فرمتی غیرقابل خواندن تبدیل میکند. هر کسی که به کلید مخفی یا رمز عبور مناسب دسترسی ندارد، نمی‌تواند اطلاعات روی یک هارد دیسک رمزگذاری شده را بخواند. این فناوری در کنار مزیت های بسیار دردسرهایی هم دارد.

سوابق کلینیک هارد ایران

ریکاوری هارد پسوورد دار
در کمتر از 12 ساعت

درخواست ریکاوری فوری

وارد کردن رمز اشتباه و فرمت

اگر رمز خود را فراموش کرده اید به هیچ عنوان سعی در امتحان کردن رمزهای متعدد نکنید. زیرا پس از 3بار پسوورد اشتباه وارد کردن به دلیل مسائل امنیتی هارد شروع به پاک کردن اطلاعات و داده ها میکند.

همچنین تعمدا یا حتی با مواجه با پیغام فرمت هرگز هارد خود را فرمت نکنید.

با انجام هریک از این دو کار شما اطلاعات خود را برای همیشه از دست میدهید.

مشاوره رایگان جهت حفظ اطلاعات

برآورد هزینه بازیابی اطلاعات
هارد پسوورد دار

برآورد هزینه ریکاوری هارد آنلاین

فراموشی رمز بیت لاکر هارد

هرگز این اشتباه را نکنید!

توجه: اگر زمانی‌که رمز هارد دیسک خود را در bit locker وارد می‌کنید سیستم رمز شما را قبول نمی‌کند،سریعا هارد را از برق جدا کرده و به مراکز معتبر جهت بررسی مراجعه نمایید. لازم بذکر است در صورتیکه  هارد توسط افراد غیرمتخصص  دستکاری شود، اطلاعات شما برای همیشه از دست خواهد رفت.

رمزگذاری و فراموشی رمز!

شما میتواند با استفاده از ابزار BitLocker که تقریبا هر نسخه از سیستم عامل ویندوز آن را دارد هارد خود را رمزگذاری کنید. برای دسترسی و بازیابی اطلاعات شما فقط به یک رمز عبور برای رمزگشایی و نرم افزار برای بازیابی اطلاعات نیاز دارید. با این حال، اگر رمز عبور را فراموش کرده اید، وحشت نکنید، گزینه هایی برای باز کردن قفل آن وجود دارد.

در هنگام رمز گذاری هارد با BitLocker کدی به شما با نام Recovery Key داده میشود که باید آن را جایی ذخیره یا یادداشت کنید. اما اگر رمز خود را فراموش کردید و Recovery Key را نیز ندارید، بازیابی اطلاعات هارد رمزدار شما غیرممکن میباشد.

بازیابی اطلاعات هارد رمزدار بسته به شرایط گاهی امری ساده و گاهی بسیار پیچیده میباشد. اما در حال حاضر تنها یک راه برای برداشتن رمز هارد وجود دارد؛ دستگاهی تخصصی برای بازیابی اطلاعات به نام PC-3000 .

کلینیک هارد ایران، بنیانگذار بازیابی اطلاعات در کشور، جهت رفاه حال مشتریان،  تست و بررسی هارد ضربه خورده را بصورت رایگان ارائه می‌دهد.