3.7/5 - (3 امتیاز)

شاید بسیاری از مواقع پیام‌هایی دریافت کرده باشید که قبل از آن‌که فرصت خواندن آنها را بیابید توسط فرستنده حذف شده باشند. در واتساپ در این گونه موارد با پیام “This message was deleted” روبرو می‌شوید ولی در دایرکت اینستاگرام و سیگنال و تلگرام اگر پیامی حذف شود؛ اثری از آن نمی‌بینید. حتما بارها برای‌تان سوال پیش آمده که آیا راه‌حلی وجود دارد تا پیام های پاک شده توسط فرستنده را در واتساپ، تلگرام یا دایرکت اینستاگرام ریکاوری کرد؟ باید پاسخ دهیم بله! البته به این منظور باید اپلیکیشنی را نصب کرده و آن را از قبل تنظیم کنید. پس از آن هر پیامی که در مسنجرها برای شما ارسال شود؛ توسط این اپ ذخیره شده و حتی پس از پاک کردن توسط فرستنده نیز به آن پیام‌ها دسترسی خواهید داشت.

می‌خواهیم شما را با اپلیکیشن Auto RDM آشنا کنیم که پس از نصب و تنظیم می‌تواند تمام پیام‌های متنی، صوتی، عکس و ویدیو را که به گوشی شما فرستاده می‌شود ذخیره کند تا حتی در صورت حذف توسط فرستنده بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. این اپ در واقع با اسکن کردن  نوتیفیکشن شما پیام‌ها را ذخیره می‌کند. در حقیقت وقتی نوتیفیکشن یک پیام به گوشی شما برسد، دیگر آن پیام ذخیره شده و همیشه به آن دسترسی خواهید داشت؛ حتی اگر فرستنده لحظاتی بعد آن پیام را حذف نماید. این اپ قابلیت ریکاوری پیام‌های متنی، صوتی (ویس و آهنگ)، عکس، ویدیو، گیف GIF انیمیشنی، استیکر و اسناد را دارد. این نرم‌افزار حتی قابلیت دانلود status های شبکه‌های اجتماعی حتی اگر همراه با عکس یا ویدیو باشند، و direct message ها را نیز می‌دهد.

بخوانید  بازیابی چت و اطلاعات و عکس‌های واتساپ 2023

دقت کنید که این نرم‌افزار هیچ‌گونه دسترسی به دیتابیس اپلیکیشن‌های شما ندارد. تنها دسترسی به نوتیفیکشن سنتر آندروید می‌گیرد و از آن زمان هر پیامی که نوتیفیکشن آن بیاید را ذخیره می‌کند. بنابراین قادر به ذخیره‌ی پیام‌های اپ‌هایی چون واتساپ، تلگرام، سیگنال، دایرکت اینستاگرام، فیس‌بوک مسنجر، اسکایپ و… نیز هست.

عکس آموزش بازیابی پیام‌های پاک شده واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و سیگنال

برای بازیابی پیام‌های قدیمی واتساپ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید:
ریکاوری چت و عکس‌های قدیمی واتساپ

اما شاید بپرسید که Auto RDM در چه مواردی قادر به بازیابی پیام‌های شما نیست؟ پاسخ موارد زیر است:

  • اگر شما یک چت را mute کرده باشید امکان بازیابی پیام‌های آن وجود ندارد.
  • اگر نوتیفیکشن‌های خود را خاموش کرده باشید یعنی گزینه‌ی switched off notifications را انتخاب نموده باشید امکان ریکاوری مقدور نخواهد بود؛ چرا که این نرم‌افزار از اسکن نوتیفیکشن سنتر آندروید برای ذخیره‌ پیام‌های دریافتی استفاده می‌کند.
  • شما به هیچ یک از پیام‌هایی که قبل از نصب و فعال کردن Auto DRM دریافت کرده‌اید برای ریکاوری دسترسی ندارید. برای بازیابی پیام‌های قدیمی واتساپ پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.
  • اگر اپلیکیشن مسنجر شما در نوتیفیکشن آندروید، محتوای پیام را نمایش ندهد (برخی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در حالت سکرت چت این کار را می‌کنند) آنگاه نمی‌توانید آن پیام را ذخیره کنید.
  • اگر دسترسی‌های لازم به اپ داده نشود قادر به کار کردن نخواهد بود.
  • به طور کلی اگر پیامی به نوتیفیکشن سنتر آندروید گوشی شما بیاید صد در صد توسط این اپ قابل ذخیره‌سازی است ولی اگر پیامی به نوتیفیکشن سنتر آندروید نیاید آن پیام قابل ذخیره نخواهد بود. چون این اپ از اسکن دائمی نوتیفیکشن سنتر آندروید برای ذخیره‌ی پیام‌ها بهره می‌برد.
بخوانید  جراحی و پیوند کارت حافظه SD سوخته به فلش
عکس آموزش بازیابی پیام‌های پاک شده واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و سیگنال

از قابلیت‌های جالب دیگر این اپلیکیشن این است که امکان دریافت و فرستادن دایرکت مسیج به هر شماره‌ای را مهیا کرده است. این اپلیکیشن برای نصب به آندروید 5.1 و بالاتر نیاز دارد و برای دانلود آن می‌توانید به لینک گوگل استور Auto RDM مراجعه کنید.

این اپ بیشتر از یک میلیون بار دانلود شده و نظر کاربران را به خود جلب کرده است. البته در بررسی نظرات کاربران متوجه شدیم که برخی از آنها برای ذخیره عکس و ویدیو گاهی به مشکلاتی برخورده‌اند و تیم توسعه‌دهنده نیز قول برطرف کردن باگ‌ها را داده‌اند. ما تاکنون اپلیکیشنی که چنین قابلیت‌هایی را بدون باگ و به این کیفیت ارائه کند نیافته‌ایم؛ وگرنه به شما معرفی می‌کردیم. البته اگر فقط می‌خواهید پیام‌های پاک شده واتساپ را برگردانید اپ +WhatsRemoved نیز موجود است که ده میلیون بار دانلود شده و امتیاز خوبی هم از کاربران دریافت کرده است ولی کارایی آن منحصر به واتساپ است.

 

برخی از مشتریان کلینیک هارد ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *